HARI : ISNIN
MATA PELAJARAN | BAHASA MELAYU |
TARIKH | 03.05.2010 |
KELAS | 5K2 |
MASA | 8.15 - 9.25 |
TAJUK | NOVEL SETEGUH KARANG : Biodata Pengarang
|
OBJEKTIF | Pada akhir pelajaran, murid ddapat : 1. Menjelaskan latar belakang pendidikan, kerjaya dan hasil karya Tuan Faridah Syed Abdullah. 2. Menyatakan sinopsis bab satu hingga sinopsis lapan novel Seteguh Karang. |
FOKUS UTAMA FOKUS SAMPINGAN | 10.0 : 10.1 : Aras 1 (ii) 8.0 : 8.1 : Aras 1 (ii) |
AKTIVITI | 1. Pelajar menghafal biodata Tuan Faridah Syed Abdullah. 2. Guru bersoal jawab dengan pelajar tentang peristiwa yang berlaku di setiap bab novel Seteguh Karang. |
SISTEM BAHASA | TATABAHASA : kata adjektif KOSA KATA : songe, simpton-simpton, melampias |
PENGISIAN KURIKULUM | ILMU : Sejarah NILAI : hormat-menghormati, keberanian, kebebasan KNT : Menentukan urutan |
REFLEKSI | Majoriti pelajar perempuan yang boleh menjawab soalan-soalan yang berkaitan dengan novel dengan baik. |
MATA PELAJARAN | BAHASA MELAYU |
TARIKH | 03.05.2010 |
KELAS | 4S5 |
MASA | 9.45 - 1055 |
TAJUK | CERPEN : Israk |
OBJEKTIF | Pada akhir pelajaran, murid dapat : 1. Menyatakan sinopsis cerpen dengan menggunakan ayat sendiri. 2. Menerangkan tema dan sekurang-kurangnya empat persoalan daripada cerpen. 3. Menyenaraikan watak-watak yang terlibat dalam cerpen dan menghuraikan perwatakannya. |
FOKUS UTAMA FOKUS SAMPINGAN | 10.0 : 10.1 : Aras 1 ( ii ) 10.0 : 10.6 : Aras 2 ( ii ) |
AKTIVITI | 1. Dalam bentuk kumpulan, pelajar membentangkan sajak yang dikaji. 2. Pelajar bersoal jawab sesama mereka dengan dipantau oleh guru. 3. Guru memberi ulasan tentang cerpen yang dikaji. |
SISTEM BAHASA | TATABAHASA : kata kerja KOSA KATA : ujub, jabun, atma |
PENGISIAN KURIKULUM | ILMU : Pendidikan Islam/moral NILAI : hormat-menghormati, kasih sayang, kesyukuran KNT : mengelaskan, mengumpulkan, mengkategorikan |
REFLEKSI | Perbentangan berjaya dilaksanakan. |
RANCANGAN PELAJARAN HARIAN
HARI : SELASA
MATA PELAJARAN | BAHASA MELAYU |
TARIKH | 04.05.2010 |
KELAS | 4S4 |
MASA | 08.15 – 09.25 |
TAJUK | CERPEN : Israk |
OBJEKTIF | Pada akhir pelajaran, murid dapat : 1. Menyatakan sinopsis cerpen dengan menggunakan ayat sendiri. 2. Menerangkan tema dan sekurang-kurangnya empat persoalan daripada cerpen. 3. Menyenaraikan watak-watak yang terlibat dalam cerpen dan menghuraikan perwatakannya. |
FOKUS UTAMA FOKUS SAMPINGAN | 10.0 : 10.1 : Aras 1 ( ii ) 10.0 : 10.6 : Aras 2 ( ii ) |
AKTIVITI | 1. Dalam bentuk kumpulan, pelajar membentangkan sajak yang dikaji. 2. Pelajar bersoal jawab sesama mereka dengan dipantau oleh guru. 3. Guru memberi ulasan tentang cerpen yang dikaji. |
SISTEM BAHASA | TATABAHASA : kata kerja KOSA KATA : ujub, jabun, atma |
PENGISIAN KURIKULUM | ILMU : Pendidikan Islam/moral NILAI : hormat-menghormati, kasih sayang, kesyukuran KNT : mengelaskan, mengumpulkan, mengkategorikan |
REFLEKSI | Perbentangan berjaya dilaksanakan. |
MATA PELAJARAN | BAHASA MELAYU |
TARIKH | 04.05.2010 |
KELAS | 4S5 |
MASA | 9.45 - 1055 |
TAJUK | TATABAHASA : Ayat Tunggal dan Ayat Majmuk |
OBJEKTIF | Pada akhir pelajaran, murid dapat : 1. Menyatakan maksud ayat tunggal dan ayat majmuk berserta contohnya. 2. Menggabung ayat-ayat tunggal menjadi ayat majmuk tanpa mengubah maksud asalnya. 3. Memisahkan ayat majmuk menjadi beberapa ayat tunggal tanpa mengubah maksud asalnya. |
FOKUS UTAMA FOKUS SAMPINGAN | 7.0 : 7.5 : Aras 1 (v) 8.0 : 8.2 : Aras 1 (ii) |
AKTIVITI |
|
SISTEM BAHASA | TATABAHASA : sintaksis KOSA KATA : |
PENGISIAN KURIKULUM | ILMU : Kemasyarakatan NILAI : ketekunan, kerjasama, rasional KNT : Membandingkan dan membezakan |
REFLEKSI | Pelajar berjaya menyiapkan latihan dalam tempoh yang diberi. |
MATA PELAJARAN | BAHASA MELAYU |
TARIKH | 04.05.2010 |
KELAS | 5K7 |
MASA | 11.30 – 12.40 |
TAJUK | NOVEL SETEGUH KARANG : Biodata Pengarang
|
OBJEKTIF | Pada akhir pelajaran, murid ddapat : 1. Menjelaskan latar belakang pendidikan, kerjaya dan hasil karya Tuan Faridah Syed Abdullah. 2. Menyatakan sinopsis bab satu hingga sinopsis lapan novel Seteguh Karang. |
FOKUS UTAMA FOKUS SAMPINGAN | 10.0 : 10.1 : Aras 1 (ii) 8.0 : 8.1 : Aras 1 (ii) |
AKTIVITI | 1. Pelajar menghafal biodata Tuan Faridah Syed Abdullah. 2. Guru bersoal jawab dengan pelajar tentang peristiwa yang berlaku di setiap bab novel Seteguh Karang. |
SISTEM BAHASA | TATABAHASA : kata adjektif KOSA KATA : songe, simpton-simpton, melampias |
PENGISIAN KURIKULUM | ILMU : Sejarah NILAI : hormat-menghormati, keberanian, kebebasan KNT : Menentukan urutan |
REFLEKSI | Pelajar tidak membaca novel yang dikaji walaupun telah diminta untuk berbuat demikian. Hanya dapat menjawab soalan yang berkaitan dengan biodata pengarang. Pelajar telah diminta membaca sinopsis yang diedarkan. |
RANCANGAN PELAJARAN HARIAN
HARI : RABU
MATA PELAJARAN | BAHASA MELAYU |
TARIKH | 05.05.2010 |
KELAS | 4S4 |
MASA | 07.05 – 08.15 |
TAJUK | TATABAHASA : Ayat Tunggal dan Ayat Majmuk |
OBJEKTIF | Pada akhir pelajaran, murid dapat : 1. Menyatakan maksud ayat tunggal dan ayat majmuk berserta contohnya. 2. Menggabung ayat-ayat tunggal menjadi ayat majmuk tanpa mengubah maksud asalnya. 3. Memisahkan ayat majmuk menjadi beberapa ayat tunggal tanpa mengubah maksud asalnya. |
FOKUS UTAMA FOKUS SAMPINGAN | 7.0 : 7.5 : Aras 1 (v) 8.0 : 8.2 : Aras 1 (ii) |
AKTIVITI |
|
SISTEM BAHASA | TATABAHASA : sintaksis KOSA KATA : |
PENGISIAN KURIKULUM | ILMU : Kemasyarakatan NILAI : ketekunan, kerjasama, rasional KNT : Membandingkan dan membezakan |
REFLEKSI | Latihan berjaya disiapkan dalam tempoh yang diberi. |
MATA PELAJARAN | BAHASA MELAYU |
TARIKH | 05.05.2010 |
KELAS | 5K2 |
MASA | 10.55 - 12.05 |
TAJUK | NOVEL SETEGUH KARANG : Tema dan persoalan Watak dan perwatakan |
OBJEKTIF | Pada akhir pelajaran, murid dapat : 1. Menjelaskan tema dengan sekurang-kurangnya tiga bukti. 2. Menyatakan sekurang-kurangnya enam persoalan beserta contoh yang jelas. 3. Menyenaraikan kesemua watak dalam novel dan menghuraikan perwatakan mereka bersama contoh yang relevan. |
FOKUS UTAMA FOKUS SAMPINGAN | 10.0 : 10.4 : Aras 1 (iii) 10.0 : 10.6 : Aras 2 (ii) |
AKTIVITI |
2. Pelajar diminta membentang hasil perbincangan. |
SISTEM BAHASA | TATABAHASA : Kata adjektif KOSA KATA : antogonis, dominan |
PENGISIAN KURIKULUM | ILMU : Pendidikan Moral NILAI : kasih sayang, keberanian, berdikari KNT : Mengenal pasti sebab akibat |
REFLEKSI | Semua maklumat yang dikehendaki berjaya dikumpul. |
RANCANGAN PELAJARAN HARIAN
HARI : KHAMIS
MATA PELAJARAN | BAHASA MELAYU |
TARIKH | 06.05.2010 |
KELAS | 4S5 |
MASA | 7.05 - 8.15 |
TAJUK | KARANGAN BERDASARKAN BAHAN RANGSANGAN : Punca-punca Pencemaran Sungai |
OBJEKTIF | Pada akhir pelajaran, murid dapat : 1. Meneliti gambar yang diberi dan memberi ulasan tentang gambar rajah berkenaan. 2. Menyenaraikan sekurang-kurangnya tiga punca yang membawa kepada pencemaran sungai. 3. Mengenal pasti setiap maklumat yang perlu ada dalam perenggan pendahuluan, idea dan penutup. |
FOKUS UTAMA FOKUS SAMPINGAN | 2.0 : 2.4 : Aras 1 (ii) 7.0 : 7.1 : Aras 1 (i) |
AKTIVITI |
|
SISTEM BAHASA | TATABAHASA : sintaksis KOSA KATA : kelodak, toksik, sistematik |
PENGISIAN KURIKULUM | ILMU : Geografi NILAI : kerjasama, kebebasan, hormat-menghormati KNT : mengenal pasti idea utama dan idea sokongan |
REFLEKSI | Pelajar masih memerlukan bimbingan guru untuk mencari maklumat bagi menghurai idea kerana pelajar kurang membaca. |
MATA PELAJARAN | BAHASA MELAYU |
TARIKH | 06.05.2010 |
KELAS | 5K7 |
MASA | 08.15 – 09.25 |
TAJUK | NOVEL SETEGUH KARANG : Tema dan persoalan Watak dan perwatakan |
OBJEKTIF | Pada akhir pelajaran, murid dapat : 1. Menjelaskan tema dengan sekurang-kurangnya tiga bukti. 2. Menyatakan sekurang-kurangnya enam persoalan beserta contoh yang jelas. 3. Menyenaraikan kesemua watak dalam novel dan menghuraikan perwatakan mereka bersama contoh yang relevan. |
FOKUS UTAMA FOKUS SAMPINGAN | 10.0 : 10.4 : Aras 1 (iii) 10.0 : 10.6 : Aras 2 (ii) |
AKTIVITI |
2. Pelajar diminta membentang hasil perbincangan. |
SISTEM BAHASA | TATABAHASA : Kata adjektif KOSA KATA : antogonis, dominan |
PENGISIAN KURIKULUM | ILMU : Pendidikan Moral NILAI : kasih sayang, keberanian, berdikari KNT : Mengenal pasti sebab akibat |
REFLEKSI | Kebanyakan pelajar tidak membaca novel. Pelajar diminta merujuk nota bercetak yang diedarkan untuk mencari maklumat yang dikehendaki. |
MATA PELAJARAN | BAHASA MELAYU |
TARIKH | 06.05.2010 |
KELAS | 5K2 |
MASA | 10.20 - 11.30 |
TAJUK | NOVEL SETEGUH KARANG : Latihan Pemahaman |
OBJEKTIF | Pada akhir pelajaran, murid dapat : 1. Membaca soalan pemahaman novel dengan teliti dan menyatakan kehendak tugasan. 2. Membuat rangka jawapan bagi setiap soalan. 3. Menjawab soalan pemahaman novel dalam bentuk esei dan ayat yang lengkap. |
FOKUS UTAMA FOKUS SAMPINGAN | 2.0 : 2.4 : Aras 1 (ii) 7.0 : 7.1 : Aras 1 (i) |
AKTIVITI |
|
SISTEM BAHASA | TATABAHASA : sintaksis KOSA KATA : jurusan, perwatakan |
PENGISIAN KURIKULUM | ILMU : Geografi NILAI : kasih sayang, berdikari, kerajinan KNT : Menyelesaikan masalah |
REFLEKSI | Pelajar boleh menyiapkan latihan setelah diberi bimbingan. |
RANCANGAN PELAJARAN HARIAN
HARI : JUMAAT
MATA PELAJARAN | BAHASA MELAYU |
TARIKH | 07.05.2010 |
KELAS | 5K7 |
MASA | 07.05 – 08.15 |
TAJUK | NOVEL SETEGUH KARANG : Latihan Pemahaman |
OBJEKTIF | Pada akhir pelajaran, murid dapat : 1. Membaca soalan pemahaman novel dengan teliti dan menyatakan kehendak tugasan. 2. Membuat rangka jawapan bagi setiap soalan. 3. Menjawab soalan pemahaman novel dalam bentuk esei dan ayat yang lengkap. |
FOKUS UTAMA FOKUS SAMPINGAN | 2.0 : 2.4 : Aras 1 (ii) 7.0 : 7.1 : Aras 1 (i) |
AKTIVITI |
|
SISTEM BAHASA | TATABAHASA : sintaksis KOSA KATA : jurusan, perwatakan |
PENGISIAN KURIKULUM | ILMU : Geografi NILAI : kasih sayang, berdikari, kerajinan KNT : Menyelesaikan masalah |
REFLEKSI | Pelajar berjaya menyalin contoh soalan dan jawapan yang lengkap. Masih perlu bimbingan untuk mengenal pasti jawapan . |
MATA PELAJARAN | BAHASA MELAYU |
TARIKH | 07.05.2010 |
KELAS | 4S4 |
MASA | 08.15 – 09.25 |
TAJUK | KARANGAN BERDASARKAN BAHAN RANGSANGAN : Punca-punca Pencemaran Sungai |
OBJEKTIF | Pada akhir pelajaran, murid dapat : 1. Meneliti gambar yang diberi dan memberi ulasan tentang gambar rajah berkenaan. 2. Menyenaraikan sekurang-kurangnya tiga punca yang membawa kepada pencemaran sungai. 3. Mengenal pasti setiap maklumat yang perlu ada dalam perenggan pendahuluan, idea dan penutup. |
FOKUS UTAMA FOKUS SAMPINGAN | 2.0 : 2.4 : Aras 1 (ii) 7.0 : 7.1 : Aras 1 (i) |
AKTIVITI |
|
SISTEM BAHASA | TATABAHASA : sintaksis KOSA KATA : kelodak, toksik, sistematik |
PENGISIAN KURIKULUM | ILMU : Geografi NILAI : kerjasama, kebebasan, hormat-menghormati KNT : mengenal pasti idea utama dan idea sokongan |
REFLEKSI | Pelajar masih lemah untuk memberi contoh yang sesuai dengan fakta yang diberikan. |
RANCANGAN PELAJARAN HARIAN
MINGGU 19 ( 10.05.2010 – 14.05.2010 )
HARI : ISNIN
MATA PELAJARAN | BAHASA MELAYU |
TARIKH | 10.05.2010 |
KELAS | 5K2 |
MASA | 08.15 - 09.25 |
TAJUK | LATIHAN ULANGKAJI : Latihan KOMSAS |
OBJEKTIF | Pada akhir pelajaran, murid dapat : 1. Membaca beberapa petikan daripada kajian KOMSAS . 2. Membaca beberapa pecahan soalan dan menyatakan kehendak soalan. 3. Menjawab soalan pemahaman KOMSAS dengan betul dan ayat yang lengkap. |
FOKUS UTAMA FOKUS SAMPINGAN | 10.0 : 10.1 : Aras 1 ( iii ) 10.0 : 10.4 : Aras 1 ( iv ) |
AKTIVITI |
|
SISTEM BAHASA | TATABAHASA : Morfologi KOSA KATA : bercinta, banteras, dititahkan |
PENGISIAN KURIKULUM | ILMU : Geografi NILAI : hormat-menghormati, kerjasama, rasional KNT : Mengenal pasti sebab akibat |
REFLEKSI | Majoriti pelajar masih lemah untuk menjawab soalan yang meminta pelajar memberi pendapat sendiri. |
MATA PELAJARAN | BAHASA MELAYU |
TARIKH | 10.05.2010 |
KELAS | 4S5 |
MASA | 09.45 - 10.55 |
TAJUK | DRAMA : Forum Remaja 2020 |
OBJEKTIF | Pada akhir pelajaran, murid dapat : 1. Menceritakan secara ringkas tentang drama yang dikaji dengan menggunakan ayat sendiri. 2. Menjawab beberapa soalan mudah yang berkaitan dengan drama. 3. Menjelaskan tema dan sekurang-kurangnya empat persoalan daripada prosa. |
FOKUS UTAMA FOKUS SAMPINGAN | 10.0 : 10.1 : Aras 1 ( iii ) 10.0 : 10.4 : Aras 1 ( iv ) |
AKTIVITI | 1. Dalam bentuk kumpulan, pelajar membuat perbentangan tentang drama yang dikaji. 2. Pelajar bersoal jawab sesama mereka dengan dipantau oleh guru. |
SISTEM BAHASA | TATABAHASA : Diksi KOSAKATA : produktiviti, identiti, merealisasikan |
PENGISIAN KURIKULUM | ILMU : Pengajian Am NILAI : keberanian, keyakinan, patriotisme KNT : Menyelesaikan masalah |
REFLEKSI | Perbentangan berjaya dilaksanakan. |
RANCANGAN PELAJARAN HARIAN
HARI : SELASA
MATA PELAJARAN | BAHASA MELAYU |
TARIKH | 11.05.2010 |
KELAS | 4S4 |
MASA | 08.15 – 09.25 |
TAJUK | DRAMA : Forum Remaja 2020 |
OBJEKTIF | Pada akhir pelajaran, murid dapat : 1. Menceritakan secara ringkas tentang drama yang dikaji dengan menggunakan ayat sendiri. 2. Menjawab beberapa soalan mudah yang berkaitan dengan drama. 3. Menjelaskan tema dan sekurang-kurangnya empat persoalan daripada prosa. |
FOKUS UTAMA FOKUS SAMPINGAN | 10.0 : 10.1 : Aras 1 ( iii ) 10.0 : 10.4 : Aras 1 ( iv ) |
AKTIVITI | 1. Dalam bentuk kumpulan, pelajar membuat perbentangan tentang drama yang dikaji. 2. Pelajar bersoal jawab sesama mereka dengan dipantau oleh guru. |
SISTEM BAHASA | TATABAHASA : Diksi KOSAKATA : produktiviti, identiti, merealisasikan |
PENGISIAN KURIKULUM | ILMU : Pengajian Am NILAI : keberanian, keyakinan, patriotisme KNT : Menyelesaikan masalah |
REFLEKSI | Perbentangan berjaya dilaksanakan tetapi sesi bersoal jawab tidak berjalan dengan baik kerana ramai pelajar tidak membaca drama yang dikaji. |
MATA PELAJARAN | BAHASA MELAYU |
TARIKH | 11.05.2010 |
KELAS | 4S5 |
MASA | 09.45 – 10.55 |
TAJUK | TATABAHASA |
OBJEKTIF | Pada akhir pelajaran, murid dapat : 1. Membina enam ayat yang gramatis berdasarkan perkataan yang diberi. 2. Mengenal pasti kesalahan ejaan, imbuhan, istilah dan bahasa dalam ayat dan kemudian membetulkannya. 3. Mengisi tempat kosong dengan peribahasa yang sesuai. |
FOKUS UTAMA FOKUS SAMPINGAN | 7.0 : 7.2 : Aras 2 (ii) 2.0 : 2.7 : Aras 1 (v) |
AKTIVITI | 1. Guru memberi penjelasan kepada pelajar tentang cara-cara menjawab latihan tatabahasa. 2. Pelajar membuat latihan tatabahasa |
SISTEM BAHASA | TATABAHASA : Sintaksis KOSA KATA : terpandang, menganjurkan, lembap |
PENGISIAN KURIKULUM | ILMU : Pengajian Am NILAI : ketekunan, kebebasan, rasional KNT : menyelesaikan masalah. |
REFLEKSI | Majoriti pelajar hanya mampu menyiapkan 80 peratus daripada latihan kerana kebanyakan pelajar mengambil masa yang lama untuk membina ayat. |
MATA PELAJARAN | BAHASA MELAYU |
TARIKH | 11.05.2010 |
KELAS | 5K7 |
MASA | 11.30 – 12.40 |
TAJUK | LATIHAN ULANGKAJI : Latihan KOMSAS |
OBJEKTIF | Pada akhir pelajaran, murid dapat : 1. Membaca beberapa petikan daripada kajian KOMSAS . 2. Membaca beberapa pecahan soalan dan menyatakan kehendak soalan. 3. Menjawab soalan pemahaman KOMSAS dengan betul dan ayat yang lengkap. |
FOKUS UTAMA FOKUS SAMPINGAN | 10.0 : 10.1 : Aras 1 ( iii ) 10.0 : 10.4 : Aras 1 ( iv ) |
AKTIVITI |
|
SISTEM BAHASA | TATABAHASA : Morfologi KOSA KATA : bercinta, banteras, dititahkan |
PENGISIAN KURIKULUM | ILMU : Geografi NILAI : hormat-menghormati, kerjasama, rasional KNT : Mengenal pasti sebab akibat |
REFLEKSI | Pelajar tidak mampu menjawab latihan dengan ayat sendiri terutama latihan prosa klasik. |
RANCANGAN PELAJARAN HARIAN
HARI : RABU
MATA PELAJARAN | BAHASA MELAYU |
TARIKH | 12.05.2010 |
KELAS | 4S4 |
MASA | 7.05 - 8.15 |
TAJUK | PEPERIKSAAN PENGGAL 1 TINGKATAN EMPAT BAHASA MELAYU 1 07.10 – 09.25 ( 2 jam 15 minit ) |
MATA PELAJARAN | BAHASA MELAYU |
TARIKH | 12.05.2010 |
KELAS | 5K2 |
MASA | 10.55 - 12.05 |
TAJUK | RUMUSAN DAN PEMAHAMAN : Sikap Negatif Masyarakat Berkaitan Isu Disiplin dalam Kalangan Pelajar dan Kesan-kesan terhadap Anak Mereka |
OBJEKTIF | Pada akhir pelajaran, murid dapat : 1. Membaca petikan dengan teliti dan kemudiannya memberi ulasan tentang petikan yang diberi. 2. Menyenaraikan sekurang-kurangnya enam sikap negatif masyarakat berkaiatan isu disiplin dalam kalangan pelajar. 3. Menyatakan sekurang-kurangnya dua kesan negatif terhadap pelajar berikutan sikap negatif masyarakat berkaitan isu disiplin dalam kalangan pelajar. 4. Menjawab tiga soalan pemahaman dengan betul dan ayat yang lengkap. |
FOKUS UTAMA FOKUS SAMPINGAN | 7.0 : 7.5 : Aras 1 (v) 8.0 : 8.2 : Aras 1 (ii) |
AKTIVITI | 1. Pelajar membaca petikan yang diberi. 2. Pelajar membuat latihan pengukuhan rumusan. |
SISTEM BAHASA | TATABAHASA : Sintaksis KOSA KATA : dilema, teori, hakikat |
PENGISIAN KURIKULUM | ILMU : Pendidikan Moral/Islam NILAI : kerjasama, hormat-menghormati, hemah tinggi KNT : merumus, meringkas |
REFLEKSI | Majoriti pelajar tidak menepati masa untuk menyiapkan latihan. Majoriti hanya sempat membuat rumusan. |
HARI : KHAMIS
TARIKH : 13.05.2010
CUTI REHAT KHAS |
RANCANGAN PELAJARAN HARIAN
HARI : JUMAAT
MATA PELAJARAN | BAHASA MELAYU |
TARIKH | 14.05.2010 |
KELAS | 5K7 |
MASA | 07.05 – 08.15 |
TAJUK | PEPERIKSAAN PENGGAL 1 TINGKATAN LIMA BAHASA INGGERIS 1 07.10 – 08.55 ( 1 jam 45 minit ) |
MATA PELAJARAN | BAHASA MELAYU |
TARIKH | 14.05.2010 |
KELAS | 4S4 |
MASA | 08.15 – 09.25 |
TAJUK | PEPERIKSAAN PENGGAL 1 TINGKATAN EMPAT PENDIDIKAN MORAL 09.00 – 11.30 ( 2 jam 30 minit ) PENDIDIKAN ISLAM 1 09.30 – 11.30 ( 2 jam ) |